Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.
Par koronavīrusa (COVID-19) ietekmi uz AS "Citadele banka" darbību
Emitents Citadele banka, AS (2138009Y59EAR7H1UO97)
Veids 2.2. Iekšējā informācija
Valoda LV
Statuss Publicēts
Versija
Datums 2020-03-20 16:44:26
Versijas komentārs
Teksts

Galvenie notikumi

  • Tiek veikti nepieciešamie pasākumi Bankas klientu un darbinieku aizsardzībai un darbības traucējumu samazināšanai
  • Visi galvenie finanšu pakalpojumi klientiem ir pieejami attālināti
  • Individuāla pieeja korporatīvajiem un MVU uzņēmumiem
  • Privātpersonām ir iespēja saņemt atvieglojumus kredītu pamatsummas atmaksai uz 3 līdz 6 mēnešiem, izskatot katru gadījumu individuāli
  • Seniori tiek aicināti apmaksāt rēķinus pa telefonu

Globālās koronavīrusa pandēmijas laikā, ņemot vērā valdības noteiktos pasākumus tā izplatīšanās ierobežošanai, Citadele ir veikusi plašus piesardzības pasākumus, lai aizsargātu bankas darbiniekus, klientus un partnerus, un ir veikusi virkni darbību, lai mazinātu traucējumus Grupas darbībā COVID-19 uzliesmojuma laikā.

Aicinām klientus izmantot finanšu pakalpojumus attālināti

Bankas galvenā prioritāte ir klientu un darbinieku veselība, drošība un labklājība. Citadele turpina mudināt klientus izmantot bankas attālinātos finanšu pakalpojumus kas pieejami 24/7. Visi galvenie finanšu pakalpojumi ir pieejami attālināti, izmantojot bankas mobilo lietotni, interneta vietni vai attālinatajā klientu apkalpošanas centrā “SkyBranch”, kas klientiem piedāvā sešus dažādus saziņas kanālus.

Lai nodrošinātu senioru, kuri ir pakļauti visaugstākajam riskam, piekļuvi visiem pakalpojumiem attālināti, Citadele ir ieviesusi zemāku komisijas maksu maksājumu veikšanai pa tālruni, kas ir arī ievērojami zemāka nekā maksa par šo pakalpojumu klātienē.

Šobrīd lielākā daļa mūsu filiāļu paliek atvērtas, taču sākot ar 20. martu tās pāriet uz darbu pēc iepriekšēja pieraksta. Filiāļu tīklā ir ieviesti vairāki papildus drošības pasākumi. Informācijas kampaņas, kas vērstas uz attālināto banku pakalpojumu izmantošanas palielināšanu, samazina klientu plūsmu filiālēs, tādējādi samazinot vīrusa izplatīšanās risku. Sabiedrībai un klientiem tiek sniegta nepārtraukta informācija par Bankas rīcību un pasākumiem, reaģējot uz pašreizējo situāciju.

Banka darbojas saskaņā ar valsts iestāžu prasībām un ieteikumiem. Citadeles vadības komanda proaktīvi darbojas un ir ieviesusi virkni pasākumu, lai mazinātu Bankas darbības traucējumus un garantētu maksimālu drošību mūsu darbiniekiem. Lielākā daļa bankas galvenā biroja un atbalsta funkciju darbinieku strādā attālināti no mājām. Kritisko pakalpojumu funkcijām ir attālināta pieeja un darbinieki, kuriem nepieciešams atrasties birojā, tiek sadalīti grupās, kas strādā dažādos laikos, lai pēc iespējas ierobežotu fizisku saskari un nodrošinātu biznesa nepārtrauktību.

Atvieglota kārtība kredītu pamatsummas atmaksas pagarinājumam

Privātpersonas, kurām ir radušās grūtības pašreizējo apstākļu dēļ pildīt savas aizdevuma saistības, var pieteikties uz pagarinājuma periodu pamatsummas atmaksai no 3 līdz 6 mēnešiem, katru gadījumu vērtējot atsevišķi. Piedāvājums attiecas uz hipotekārajiem kredītiem, patēriņa kredītiem un līzingu.

Korporatīvajiem un MVU klientiem katrs gadījums tiks izskatīts individuāli, novērtējot finansiālo stāvokli. Banka kopīgi ar klientiem lems par aizdevuma atmaksas termiņa pagarinājumu, lai tādējādi atbalstītu uzņēmējus pašreizējos tirgus apstākļos.

Ņemot vērā, ka Latvijas valdība ir paziņojusi par papildus finansējuma piešķiršanu COVID-19 ietekmes mazināšanai uz ekonomiku, Citadele šobrīd gaida detalizētāku informāciju par "Attīstības finanšu institūciju "Altum"" potenciālo iesaistīšanos aizdevumu restrukturizēšanā vai citos risinājumos.

Ietekme uz Citadeles gada finanšu rezultātiem

Šobrīd Citadelei ir spēcīgi kapitāla un likviditātes rādītāji, kas ievērojami pārsniedz normatīvās prasības. Bankas vadības komanda turpina proaktīvi izvērtēt un novērtēt pašreizējās situācijas iespējamo ietekmi uz bankas darbību, vienlaikus nodrošinot mūsu klientu un darbinieku drošību. Banka sniegs sabiedrībai detalizētāku informāciju tiklīdz būs pabeigts novērtējums.

Par banku Citadele

Citadeles misija ir modernizēt banku nozari un sniegt klientiem un biznesam visā Baltijā vairāk iespēju. Mūsu mērķis ir kļūt par čempionu starp Baltijas bankām.

Līdzās klasiskajiem bankas pakalpojumiem Citadele saviem klientiem piedāvā virkni jaunākās paaudzes finanšu tehnoloģijās bāzētu pakalpojumu: sākot ar mūsdienīgu lietotni, bezkontakta norēķiniem un zibmaksājumiem, un beidzot, kā pirmie Baltijā, piedāvājot atvērt kontu ar selfiju un maksāt uz mobilā tālruņa numuriem.

Citadele ir trešā lielākā banka Latvijā pēc klientu skaita. Citadeles grupa tiek pārvaldīta no Latvijas. Tās meitas uzņēmumi un filiāles darbojas Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

 

 

         Kristīne Mennika
         Korporatīvās komunikācijas vadītāja
         Mob. tālrunis: +371 26528533
         Kristine.Mennika@citadele.lv
         
         Ilona Frīdmane
         Investoru attiecību vadītāja
         Tālrunis: +371 67010183
         IR@citadele.lv
         
         Mihails Goļevs
         Finanšu institūciju daļas vadītājs
         Tālrunis: +371 6 7778585
         IR@citadele.lv

Pielikumi