Emitents | ELKO Grupa AS (549300TNFQRZUIMUKG02) |
Veids | 1.1 Gada finanšu pārskati un revīzijas ziņojumi |
Valoda | LV |
Statuss | Publicēts |
Versija | |
Datums | 2018-04-21 08:42:39 |
Versijas komentārs | |
Teksts |
ELKO Grupa sasniedz pusotra miljarda apgrozījumu.Pateicoties jaunu tirgu apgūšanai, ievērojamai produktu klāsta paplašināšanai un sekmīgai darbībai esošajos tirgos, ELKO Grupa aug straujāk nekā tirgus kopumā. Svarīgākie konsolidētā finanšu pārskata dati par 2017. gadu:
Apgrozījuma sadalījums pēc reģiona
“Aizvadīti 25 izaugsmes gadi, ar katru gadu kāpinot gan apjomu, gan efektivitāti. ELKO ir izturējis zināmu laika pārbaudi un šodien spēj sevi apliecināt kā viens no lielākajiem IT produktu un risinājumu izplatītājiem Eiropā un Centrālajā Āzijā. Pagājušā gada rezultātu nodrošinājis uzlabotais sniegums esošajos tirgos, kā arī ģeogrāfiskā paplašināšanās. Prognozējam, ka izaugsmes tempi nemazināsies arī šajā gadā,” Svens Dinsdorfs, ELKO Grupa direktors. Nozīmīgi notikumi 2017. gadā 2017. gada maijā ELKO paziņoja par zīmola identitātes maiņu. Jaunais logo un stāsts, kas aiz tā stāv, ir pirmā redzamā liecība tam, kā ELKO iet kopsolī ar nozares attīstību un mainās, uzlabojot efektivitāti un nodrošinot ilgtspējīgu attīstību. 2017. gada jūlija sākumā tika pabeigta 85% akciju iegāde vienā no vadošajiem datortehnikas un elektronikas izplatītājiem Zviedrijā – Gandalf Distribution AB un tika uzsākta tirdzniecība Polijas tirgū, piesaistot vietējo pārdošanas komandu IT un patēriņa elektropreču tirdzniecībai. Gandalf Distribution AB un Polijas darbības rezultāti konsolidētajos pārskatos iekļauti sākot ar 2017. gada 3. ceturksni. Galvenais virzītājspēks, kas sekmēja ELKO izaugsmi, ir pēdējo divu gadu laikā ievērojami paplašinātais produktu portfelis, kā arī jaunu distribūcijas reģionu pievienošana jau esošajiem izplatīšanas līgumiem. 2016. gadā ELKO uzsāka sadarbību ar 50 jauniem ražotājiem, pagājušajā gadā – vairāk nekā ar 30, ievērojami diversificējot produktu portfeli. Klientu pieredze ir izšķiroša Darbības efektivitāte un klientu pieredze sadarbībā ar ELKO tiek noteikti par 2018. gada stratēģijas stūrakmeņiem. “Klienti un partneri no izplatītāja šodien sagaida citu pieeju – dalīšanos ar zināšanām par tehnoloģijām un tirgu. Izplatītājam kā vidutājam jānodrošina tāda infrastruktūra un vide, kas sekmē klienta un ražotāja izaugsmi konkrētajā tirgū,” skaidro Svens Dinsdorfs. ELKO šogad plāno veikt ievērojamas investīcijas efektivitātes celšanā, modernizējot un automatizējot biznesa un e-komercijas sistēmas. “Taču ne visu var un vajag automatizēt. Svarīgi saglabāt to, ko automatizācija nespēs aizstāt ―cilvēka aspektu. Mēs esam pārliecināti, ka klientu uzticību iespējams iegūt tikai ar attiecībām, kam pamatā ir zināšanu apmaiņa un mūsu spēja sniegt individuālu apkalpošanu un pielāgotus pakalpojumus katrā tirgū, kurā darbojamies,” piebilst Svens Dinsdorfs. Par ELKO AS ELKO Grupa ir viens no lielākajiem IT produktu un risinājumu izplatītājiem. Pārstāvot 210 IT ražotājus, ELKO piedāvā plašu produktu klāstu un sniedz pakalpojumus vairāk nekā 7 700 mazumtirgotājiem, vietējiem datoru ražotājiem, sistēmu integratoriem un dažādu nozaru uzņēmumiem 30 valstīs Eiropā un Centrālajā Āzijā. Koncerna apgrozījums 2017. gadā sasniedza 1 593 milj. ASV dolāru. Plašāka informācija: www.elkogroup.com LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/elko-group Facebook: https://www.facebook.com/elkogroup/ Twitter: @ELKO_Group Jānis Ķirsis |
Pielikumi |